©ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΡΔΙΚΑΡΗΣ - Ποίηση, Λογοτεχνία, Ποιητικές Συλλογές, Ποιητικές Ανθολογίες.

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ, ΜΑΡΙΑ ΙΩΑΝΝΟΥ_ΦΙΛΗ


Ο ήλιος είναι κρυμμένος σήμερα  πίσω από τα σύννεφα στον ουρανό μας ενώ ο αέρας από το βράδυ μας τραγουδάει το δικό του σκοπό.
Είναι σαν ένα πλήρες συγκρότημα που πότε ακούγονται μελωδίες πιο υψηλές και πότε πιο χαμηλές.!!
Αυτό το μουσικό συγκρότημα τό βράδυ με χαλάρωσε.
Μου έκανε δώρο ώρες ξενοιασιάς και διαλογισμού.
Ανακάλυψα ότι οι ώρες αυτές ναι της  ξεγνοιασιάς θα τις πω εγώ και ας τις λέμε οι περισσότεροι ( έγκλειστες ώρες )
μας προετοιμάζουν για αυτά που πρέπει νά κάνουμε για να αντέξουμε στις δύσκολες ώρες.
Για αυτό και εγώ σας συνιστώ την ώρα της ξεγνοιασιάς σας μην την αφήνετε να σας ξεφύγει σε ανούσια πράγματα.
Κάντε την αυτογνωσία σας και προετοιμαστείτε για αυτά που θα μας  έρθουν.!!!
Αναθεωρείστε πράγματα που θεωρούσατε σημαντικά πριν από αυτή την δοκιμασία .
Τα λεφτά ,την κακία ,τα λούσα ,τα ωραία λόγια
για να  ικανοποιηθεί η φιλαρέσκεια μας ,στον έρωτα που πρέπει να γίνεται  σαν εκτόνωση και όχι του έρωτα της εγκράτειας  με τον άνθρωπο που  μας  έχει αποδείξει ότι είναι και θα είναι πάντα κοντά μας !!
Κρατείστε την αγάπη και μόνο την αγάπη .
Την αγάπη την φιλική ,την αγάπη του ανθρώπου που μας γεμίζει την ψυχή στην σκέψη του.
Αυτή μένει σε όλη αυτή την δοκιμασία  του ακήρυχτου αυτού πολέμου .
Χωρίς αυτογνωσία δεν υπάρχει ευτυχία στην ζωή μας.
Την καλημέρα αγάπης μου θά την φέρει κοντά σας με τό τραγούδι του ο αέρας της αυτογνωσίας που συνεχίζει και σήμερα τον όμορφο σκοπό του.!!!!

Την αγάπη μου αγαπημένοι μου. Είδατε η απόσταση δεν υπάρχει .
Είμαστε όλοι μαζί !!!

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Ονειροκατασκευαστης.