©ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΡΔΙΚΑΡΗΣ - Ποίηση, Λογοτεχνία, Ποιητικές Συλλογές, Ποιητικές Ανθολογίες.

ΌΝΕΙΡΑ, ΜΑΡΙΑ ΙΩΑΝΝΟΥ_ΦΙΛΗ

Καθισμένη στην άμμο
την χρυσή αγνάντευα
το  ηλιοβασίλεμα ,
και χόρταινα τα μάτια
στο απέραντο γαλάζιο
της θάλασσας μας.!

'Ενοιωθα την δύναμη της
να με παρασέρνει κοντά σου.
Μου χαμογελά θαρρείς ναζιάρικα
και  μου ξυπνάει σκέψεις
και αναμνήσεις από εσένα .!

Μου αρέσει πολύ αυτή η διαδρομή
που με φέρνει κοντά σε σένα .
Βλέπω μπροστά μου τα μάτια σου
που μου μίλησαν στην ψυχή χωρίς
να  ανταλλάξουμε ούτε μια λέξη .!

Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη των ματιών
σου  και ένοιωσα την αγάπη σου.
Κάθισες  δίπλα μου στην άμμο  με πήρες
αγκαλιά και μιλούσαμε για τα όνειρα μας
μέχρι  που μας βρήκε η αυγή .!

Όνειρα που γέμισαν ζεστασιά την ψυχή μου
γιατί μου τα πρόσφερες εσύ και  τα έκανες αληθινά 

χωρίς να ζητήσεις τίποτα.    
Τα όνειρα μας θα τα αρπάξουμε δεν θα τα αφήσουμε  να φύγουν ποτέ όπως  παρασύρει  το κύμα την άμμο 

στην ακρογιαλιά  .!

Με μπέρδεψες  σε σκέψεις πολλές θάλασσα μου όμως μια σκέψη μου που αφορά 
εσένα ποτέ δεν με μπερδεύει γιατί ξέρω πως δεν αλλάζει είσαι βαθειά μέσα μου για πάντα .
Να προσέχεις .!!!

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Ονειροκατασκευαστης.