©ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΡΔΙΚΑΡΗΣ - Ποίηση, Λογοτεχνία, Ποιητικές Συλλογές, Ποιητικές Ανθολογίες.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

Θα τραγουδήσω
μα δεν ξέρω να σου πω
να σου μιλήσω
για το πόσο σ' αγαπώ
Πόσο σε θέλω
δεν το βάνει ο λογισμός
δεν έχει μέτρο
κι είναι αγιάτρευτος καημός

Γλυκιά πνοή
γίνε πουλί
να έρθεις ένα βράδυ
της αγκαλιάς μου χάδι
γοργά να φτερουγίσεις
στοργή να μου χαρίσεις

Να' ρθει η γλυκιά αγάπη μου
κοντά της να με πάρει
ναι ζω μ' αυτήν την ομορφιά
που λάμπει σαν φεγγάρι

Ήμουν ψυχή που γύρευε
μέλι απ' των χειλιών το υφάδι
Στα χείλη σου ανασταίνομαι
λάμπει η μορφή σου στο σκοτάδι

Σε καρτερώ
θέλω να σε κρατήσω
όλη τη ζωή σε καρτερούσα
Σε καρτερώ
θέλω να σε λατρέψω
κρυφή ελπίδα δική μου μούσα

Θα τραγουδήσω
μα δεν ξέρω να σου πω
να σου μιλήσω
για το πόσο σ' αγαπώ
Πόσο σε θέλω
δεν το βάνει ο λογισμός
δεν έχει μέτρο
κι είναι αγιάτρευτος καημός

© Αντώνης Περδικάρης - Ποίηση


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Ονειροκατασκευαστης.