©ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΡΔΙΚΑΡΗΣ - Ποίηση, Λογοτεχνία, Ποιητικές Συλλογές, Ποιητικές Ανθολογίες.

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ - ΜΑΡΙΑ ΙΩΑΝΝΟΥ _ ΦΙΛΗ



Πήρα την απόφαση από το πρωί να σου γράψω ένα γράμμα .
Βράδιασε  όμως και ακόμα το χαρτί παραμένει  λευκό  και το στυλό να το
έχω στο χέρι  και να το χτυπάω ρυθμικά στο τραπέζι .
Αναρωτιούνται και αυτά αν τελικά πάρω την απόφαση να το κάνω  .
Θέλω να σου γράψω όσα δεν μπόρεσα
με λόγια να σου πω αλλά δεν ξέρω αν θα με
καταλάβεις .

Είναι λόγια αγάπης που ανήκουν μόνο στην καρδιά μου.
Πολλές φορές η καρδιά μας δεν μπορεί να
εκφραστεί όπως εμείς θέλουμε .
Σέ αγαπώ ,είσαι στην σκέψη μου.
Γράφω για σένα σαν να είσαι εδώ δίπλα μου
χρωματίζω την ζωή μας με όνειρα και ας είσαι μακρυά μου !

Νομίζεις πως δεν σέ αγαπούσα αλλά δεν μπορείς να καταλάβεις 
με τι πόνο ψυχής έφυγα από κοντά σου .
Σέ αφήνω να πιστεύεις ότι εσύ πιστεύεις .
Θα σου περάσει και θα προχωρήσεις και μπορεί κιόλας να έγινε και χαίρομαι για σένα
και ας πονάω εγώ .!

Με γνώρισες και άκουσες τους χτύπους
της καρδιάς μου και εγώ τους δικούς σου.
Ξέρω ότι πονάω στην σκέψη ότι δεν θα την
ξανακούσω και δεν θα σε ξαναγκαλιασω!

Ότι ζήσαμε ήταν μοναδικό και μου λείπεις .
Ξέρεις ότι σέ αγάπησα αληθινά .
.Σου το απέδειξα με πράξεις .!

Εγώ κρατάω μόνο αυτά που περάσαμε
μαζί τις όμορφες αναμνήσεις από τις
νύχτες εκείνες .
Έχω μάθει να ζω με αυτές ,με την φιλία μας
και την δική μου  αγάπη!

Για αυτό σέ παρακολουθώ διακριτικά
δεν θέλω να πέσεις σε λάθη .
Μήν αφήνεις το όνειρο σου προχώρησε
σου έδειξα το δρόμο μήν μένεις στα απλά .!

Μπορείς να ανέβεις στα ψηλά εκεί που
ποθεί από μικρός η καρδιά σου .
Υπέροχα λόγια λένε πολλοί αλλά οι πράξεις
μετράνε .
Μήν σε προσπερνάνε οι ημέρες προχώρα .!

Με αυτό το γράμμα έχω ξεγυμνώσει την ψυχή
μου και δεν έχω κάτι άλλο να σου πω πάρα
μόνο αυτό να είσαι πάντα καλά !!!

Μαρία Ιωάννου _Φίλη

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Ονειροκατασκευαστης.