©ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΡΔΙΚΑΡΗΣ - Ποίηση, Λογοτεχνία, Ποιητικές Συλλογές, Ποιητικές Ανθολογίες.

ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ

 


Έρχομαι μικρό αστέρι
στο δικό μας το στενό
είσαι της ψυχής μου ταίρι  
φεγγαράκι φωτεινό

Το πέλαγο ανοιχτό
αχνίζει στον πλατύ γιαλό
Περνούν τα νερά
μέσα στα βαθιά.
του έρωτα τ' απόκρυφα
και τα ρομαντικά

Άνεμου  βοή στα βράχια
τραγούδι στον καιρό
σκορπισμένα είμαι κομμάτια
στου κόσμου την ηχώ
...
Το πέλαγο ανοιχτό
αχνίζει στον πλατύ γιαλό
Περνούν τα νερά
μέσα στα βαθιά.
του έρωτα τ' απόκρυφα
και τα ρομαντικά

Σαν σε ζητώ
μια αγκαλιά ο πόθος μου
ψηλά στον ουρανό.
Σαν σε κρατώ
γιορτάζει η αγάπη μου
αστέρι φωτεινό

Το πέλαγο ανοιχτό
αχνίζει στον πλατύ γιαλό
Περνούν τα νερά
μέσα στα βαθιά
του έρωτα τ΄ απόκρυφα
και τα ρομαντικά

© Αντώνης Περδικάρης  - Ποίηση

1 σχόλιο :

  1. ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ΜΟΥ

    Έρχομαι μικρό αστέρι
    στο δικό μας το στενό
    είσαι της ψυχής μου ταίρι
    φεγγαράκι φωτεινό

    Το πέλαγο ανοιχτό
    αχνίζει στον πλατύ γιαλό
    Περνούν τα νερά
    μέσα στα βαθιά.
    του έρωτα τ' απόκρυφα
    και τα ρομαντικά

    Άνεμου βοή στα βράχια
    τραγούδι στον καιρό
    σκορπισμένα είμαι κομμάτια
    στου κόσμου την ηχώ
    ...
    Το πέλαγο ανοιχτό
    αχνίζει στον πλατύ γιαλό
    Περνούν τα νερά
    μέσα στα βαθιά.
    του έρωτα τ' απόκρυφα
    και τα ρομαντικά

    Σαν σε ζητώ
    μια αγκαλιά ο πόθος μου
    ψηλά στον ουρανό.
    Σαν σε κρατώ
    γιορτάζει η αγάπη μου
    αστέρι φωτεινό

    Το πέλαγο ανοιχτό
    αχνίζει στον πλατύ γιαλό
    Περνούν τα νερά
    μέσα στα βαθιά
    του έρωτα τ΄ απόκρυφα
    και τα ρομαντικά

    © Αντώνης Περδικάρης - Ποίηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Ονειροκατασκευαστης.