©ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΡΔΙΚΑΡΗΣ - Ποίηση, Λογοτεχνία, Ποιητικές Συλλογές, Ποιητικές Ανθολογίες.

ΟΝΕΙΡΑ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ

Χαθήκανε στο γκρίζο  της βροχής  οι ουρανοί,    
στην άχνα όνειρα λαθραία παραμένουν                
ποτέ τους  δεν φτερούγησαν και γίνανε καπνοί   
κατάμονα  στ’ ανεμοβρόχι περιμένουν

Σου στέλνω με τον άνεμο φιλιά,
και παίρνουν το τραγούδι  τα πουλιά

Τον άγριο άνεμο πώς να γλυκάνω
σε υπόστεγα και πόρτες παγωμένα;
Το καταχείμωνο που δεν σε φτάνω
τα χνάρια σου γυρεύω απελπισμένα.

Σου στέλνω με τον άνεμο φιλιά,
και παίρνουν το τραγούδι  τα πουλιά

Χαμένο περιστέρι μου
κράτα με  πάλι  μια φορά
αγκάλιασέ με αστέρι μου
και μην μου διώχνεις τη χαρά

Σου στέλνω με τον άνεμο φιλιά,
και παίρνουν το τραγούδι  τα πουλιά

©Αντώνης Περδικάρης - Ποίηση

1 σχόλιο :

  1. Όνειρα στη βροχή

    Χαθήκανε στο γκρίζο της βροχής οι ουρανοί,
    στην άχνα όνειρα λαθραία παραμένουν
    ποτέ τους δεν φτερούγησαν και γίνανε καπνοί
    κατάμονα στ’ ανεμοβρόχι περιμένουν

    Σου στέλνω με τον άνεμο φιλιά,
    και παίρνουν το τραγούδι τα πουλιά

    Τον άγριο άνεμο πώς να γλυκάνω
    σε υπόστεγα και πόρτες παγωμένα;
    Το καταχείμωνο που δεν σε φτάνω
    τα χνάρια σου γυρεύω απελπισμένα.

    Σου στέλνω με τον άνεμο φιλιά,
    και παίρνουν το τραγούδι τα πουλιά

    Χαμένο περιστέρι μου
    κράτα με πάλι μια φορά
    αγκάλιασέ με αστέρι μου
    και μην μου διώχνεις τη χαρά

    Σου στέλνω με τον άνεμο φιλιά,
    και παίρνουν το τραγούδι τα πουλιά

    ©Αντώνης Περδικάρης - Ποίηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Ονειροκατασκευαστης.