©ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΡΔΙΚΑΡΗΣ - Ποίηση, Λογοτεχνία, Ποιητικές Συλλογές, Ποιητικές Ανθολογίες.

Το απέραντο του ονείρου




Μέσα από τις σελίδες της τέταρτης συλλογής μου επιχειρώ με σεμνότητα να σας ταξιδέψω με τα δικά μου μάτια και την ψυχή μου. Να γυρίσω το χρόνο πίσω, στην εφηβική ηλικία και να σας ιστορήσω μια αγάπη φανταστική τραγουδώντας μόνο για χάρη της! 
Μια αγάπη τόσο αγνή που να αναπνέει μόνο για χάρη μου. 

Πόσοι από εμάς δε πλάσαμε με τη φαντασία μας μια αγάπη ονειρεμένη; 

Με τους στίχους μου περιγράφω τις μεγάλες αδικίες της ζωής, τον απέραντο πόνο του αποχωρισμού που δυστυχώς αποτελεί βίωμα όλων όσων αγάπησαν πολύ! 

Κάθε μια αγάπη κουβαλά το δικό της Σταυρό και, πρέπει να ανεβεί το δικό της Γολγοθά μόνη χωρίς καμιά βοήθεια. Είναι μοιραίο οι μεγάλες αγάπες να βρίσκουν πάντα μπροστά τους τραχύ ανηφορικό δρόμο γεμάτο αγκάθια.

Περιγραφή

~ Φωτεινό σημάδι ~
 
Βράδιασε στην πόλη βράδιασε
άγονες γραμμές,
περιμένουνε στο τίποτε
έρημες καρδιές.

Αστέρια μέτρα κι ουρανό
μαζί μου να πλαγιάσεις,
βάλε σημάδι φωτεινό
το δρόμο να μη χάσεις.

Γαλάζιο κύμα κι ουρανό
γρήγορα να περάσεις,
και το γλυκό το δειλινό
να με σφιχταγκαλιάσεις.

Αστέρια μέτρα κι ουρανό
μαζί μου να πλαγιάσεις,
βάλε σημάδι φωτεινό
το δρόμο να μη χάσεις.

Εκδόσεις, Περιοδικό - Ασκληπιού 17, 106 80, Αθήνα
E: info@vakxikon.gr T: +30 210 3637867


Όλες τις ποιητικές συλλογές του κ. Περδικάρη θα τις βρείτε για αγορά εδώ  www.captainbook.gr

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Ονειροκατασκευαστης.